Kawan2

Ahad, 29 Januari 2012

Adia 2 Propa????!!!

Baru-baru ni, TV2 ade tayangkan semula crite muvi hindutani "Mann". Ala, yang Aamir Khan berlakon tu. Rasenye dah lame jugak aku tak layan hindustani nih. Yelah, orientasi aku lebih terarah pada hindustani yang lame-lame tu, macam Shahshi, Rishi & Shammi Kapoor, Amitabh Bachan, Rajesh Khanna, Dev Anand, Zeenat Aman, Sharmila Tagore, etc. Aku tak berape suke sangat ngan muvi & pelakon hindustani zaman sekarang pasal yang pompuannye terlebey seksa  dan yang lelaki pulak asik nak tunjuk otot-otot yang huduh + bulu-bulu dada yang kekununnye seksi tuh. Untuk generasi baru nih, kalo berkesempatan aku cume follow muvi-muvi Anil Kapoor ngan Aamir Khan je (termasukla muvi 3 Idiot yang kelakau giler tuh).

Kalo tak silap muvi ni keluar tahun 90an. Jadik aku gelak la sensorang bile tengok kegonjengan pesen baju & stail rambut zaman tu dalam muvi nih. Sape-sape yang follow muvi nih pasti sedia maklum bile separuh masa terakhir muvi nih watak-watak die asik banjir ngan air mata je. Sikit-sikit nangis, cengeng tul...huhuhu.

Tengah syok-syok sengeh sensorang kat orang yang nangis tuh, aku terpandang la plak kat Adia 2.....laaaaa.....ya ampunnnnn!!!!nangis (siap keluar air mata ye) pulak budak itu pasal khusyuk giler tengok muvi tuh. Terus kitorang sume gelak guling-guling...tak tahan...tak tahan......hihihihi. Adia 2 cume mampu tersengeh malu-malu kucing bile kene gelak.

MiMi "2" ADIA yang dah tak menahan tengok Adia 2 terlebey berlakon....wakakaka

Tiada ulasan: