Kawan2

Isnin, 18 Jun 2012

Adia2 suda 4 Tahun !!

Sabtu lepas Adia2 genap 4 tahun. Hmmm, pejam celik pejam celik kejap je mase berlalu. Aku masih lagi terasa & terbayang-bayang saat aku lahirkan Adia2. Punyele die tak mo keluar dari perut aku ni. Penat dah tahan sakit sampai dah tak de tenaga. Sudahnye, En Suami bagi aku minum 100Plus. Kengkununnye ade tenaga la, tu yang Adia2 bole keluar dari perut tuh....

Aku admit yang Adia2 masa dalam pantang memang tak banyak cekadak.....Waktu malam pun die bangun untuk menyusu je, pastu tido balik. Cume die agak nakal sekarang ni, maybe En Suami manjakan die sangat. Yang pasti, Adia2 ni makin besar, makin mulutnye tak berenti cakap.........huh, nangis nak layan







MiMi "2" ADIA

2 ulasan:

aliaaroslan berkata...

rasa macam haritu baru je kita pegi main bowling dan ari ialah slumber tidor atas meja dengan muzik kuat gile.

happy birthday ari!

Shiema berkata...

hahaha....itu tandenye die dah penat gile.....bangunan runtuh pun belum tentu sedar