Kawan2

Isnin, 8 Oktober 2012

Tukar Kije lagi.......

Kawan aku kate, aku ni pembawak malang untuk kampeni!!!!hahahaha, nak tau kenape? Setiap kampeni yang aku kije, mesti finally tak de duit atau stop operation. Ssshhhh, kalo kampeni baru aku tau karang, mesti aku kene kick nih.

Finally opis tempat aku kije nih tutup jugak sebab tak banyak sales yang boleh tampung kos operation.....tapi kali ni, operation kat opis akan di absorb kan ke main kampeni. Sebelum ni opis aku cume anak syarikat Delloyd. Stat bulan 10 aku dah transfer kije kat Delloyd sebagai IT exec. Makin lari tajuk la job scope aku nih. Ade best ngan tak best kes kali nih. Yang best nye benefit kat sini lebey sikit je. Tapi ape yang lebey tu aku tak berape jelas la. Yang tak bestnye, gaji tak bertambah tapi kije aku bertambah sebab yang existing kastemer aku keje jage jugak. Pas tu aku kene buat Syspro pulak. Balik for sure hari-hari lambat, terutamanya bile hujung bulan, sabtu ahad kadang-kadang masuk opis jugak......huhuhu


MiMi "2" ADIA

Tiada ulasan: