Kawan2

Rabu, 22 Januari 2014

Delloyd Annual Dinner Jan 2014

Delloyd Annual Dinner datang lagi. Kali ni temanya Masquerade (ntah betul ke tak aku eja nih) Night. Jadi, sila beli topeng kat kedai 2 hengget tu ye. Since aku pakai spek mata n tak berapa selesa nak pakai contact lens, aku kene beli mask yang ade stick...tapi kat pasaran yang murah-murahan ni mane ade jual jenis stick nih...sumenye kene ikat belakang. Hasil survey, pattern yang aku nak regenye 39 hengget ke atas. Tak kuasa lah nak beli mahal-mahal pastu pakai sekejap je....silalah jangan membazir ye!!! Jadi, aku beli je mask tali yang kat kedai murah-murahan tu, then aku otter sendiri untuk jadi stick mask....muahahhaa.

My Mask

Mask dari kedai murah-murahan yang aku otter sendiri


Doorgift???




Perkara yang best tentang dinner kali ni:
1. Jalan tak jem teruk berbanding previous year jadi sampai awal, maybe sebab hari tak hujan kot.....(eleh, cakap je la ko merempit)
2. Ada tarian naga yang best dari staf Delloyd....Wong Fei Hong / Fong sai Yuk versi Delloyd
3. So far, tak dengar kes ragut macam tahun lepas....huhuhu

Perkara yang TAK best tentang dinner kali ni:
1. Dinner yang worst berbanding previous year
2. Langsung tak dapat hadiah lucky draw.....dapat 'Your Welcome' je
3. Doorgift adalah tupperware makanan...........bukan jenama tupperware
4. Sound sistem sangat teruk
5. MC cam syok sendiri n nak balik cepat. Dessert yang last tak sampai lagi, tapi dia dah cakap 'thank you n see you next year'. Apakah?
6. Makanan biasa-biasa je, tak segempak macam committee crite
7. Persembahan magic show sangat buhhsannn....ala-ala sarkas kanak-kanak riang
8. Aturcara majlis berterabur....misscommunication kot
9. Takde show dari artis (tak dapat la tengok Matsunaga menari.....warghhh)
10. Sangat tak patut bila hadiah cabutan bertuah laptop dapat kat one of BOD....wei, ko dah kayooo....lagi pun dinner ni untuk staff....buwekk (gile lah, sume orang tak puas hati)

Kesimpulannya banyak yang TAK best disebabkan sumenye kene cut cost....ceh!

Menu

Starter






Ofice mate



MiMi "2" ADIA

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

stuju sesangat

Shiema berkata...

Mr. OR,

hahaha...maceh.
Tapi sekurang2nye Mr. OR naik pentas 2 kali (tahun lepas ngan tahun ni) amik award kan...weee