Kawan2

Selasa, 6 Januari 2015

Besday Adia1

Entry ni patutnya aku post few months ago.....tapi dah terlepas pandang and save as draft.....huhuhu, memang ketinggalan ERT sungguh.

Alkisahnya kitorang celebrate besday Adia1...........banyak planning yang terpaksa aku batal / tangguh gara-gara UPSR kene repeat balik......paling tak best, last UPSR paper jatuh pada besday dia.....warghhhh. Aku pulak yang tensen, tapi Adia1 rilek + chill jer....huhuhu.


Red velvet kek + surprise choc inside kek
Hadiah besday, of course ade..............tahun ni memang spesel sikit. Adia1 request nak MP3. Lepas aku search price n comparison, tibe-tibe aku rasa why not aku beli tablet je..........ala, tak payah mahal-mahal, just beli yang buatan malaysia je (harga lebey kurang dengan MP3). Bila aku cakap dengan En Suami, dia terus setuju.....lagi pun bile kami pergi tempat orang, 2 orang Adia ni macam meroyan je nak main tablet sebab semua kanak-kanak range diorang dah ade tablet / smartphone sendiri......daripada asyik usha n guna orang lain punya, baiklah beli sendiri.

Tetapi sebelum aku n En Suami handover tablet tu, kitorang dah bagi 10 syarat yang harus dipatuhi....jika tidak, haaa tarik balik la jawabye....hihihi (eleh, belum dapat lagi, laju je kate setuju). Sampai masa nak handover, 2 orang Adia tu ingat aku ngan En Suami nak bagi MP3.............bila terserlah rope bentuk menatang tu, Adia1 speechless....air muka memang gembira gila. Tapi Adia2 merajuk terus, kenapa dia tak dapat (of course lah sebab tu besday Adia1)......hahaha, sebenarnya surprise untuk dia jugak, ade je sebijik untuk dia, terus melompat n lupa terus alam sekeliling.....huhuhu


MiMi "2" ADIA

Tiada ulasan: