Kawan2

Selasa, 29 Mei 2012

Lupe Punye Pasal

Jumaat lepas patutnye Adia2 ade sesi fotografi dekat taska & aku sepatutnye prepare baju kurung, kasut dan stokin. Tapi malam sebelum kejadian aku sibuk prepare cupcake order untuk hantaran. Besoknye, mase aku dah sampai opis, tetibe je aku dapat call dari pengasuh taska Adia2 tanya pasal baju kurung die....alamak!!!. Nasib baik aku teringat yang En Suami hari ni lambat pegi opis sebab ade urusan kat pejabat pos. Aku terus call mintak En Suami tolong hantarkan baju kurung.

Petang tu masa jemput Adia2, pengasuh taska cerite yang Adia2 sedih gile bile baju kurung die takde dalam beg. Bertambah sedey bile semua kawan-kawan die dah siap cantik...huhuhuhu. Sudahnye, mase aku jemput, Adia2 merajuk ngan aku. Die marah apsal aku yang jemput die. Die nak En Suami yang jemput....hadoila

MiMi "2" ADIA

Tiada ulasan: