Kawan2

Selasa, 29 Mei 2012

Sopping Jalan TAR

Hari Sabtu aku & 2 orang Adia, ditemani Pak Teh Buher pegi Jalan TAR dengan satu tujuan.....soppingggg kain ela & tudung untuk baju raye!!!. Yela, sekarang kan dah nak masuk bulan 6, bulan 7 dah pose. Kalau beli last minit karang, tukang jahit tak mau amik order lagi.....huhuhu.

Macam biase, harusla mateku jadik rambang sebab regenye murah dan designnye yang makin lame makin cantik. Harus rase menyesal kalau dah terbeli dulu, lepas tu terjumpa kemudian design yang lagi cantik. Tapi nak usha & survey harge lelame, memang aku surrender....tak larat tu. Baru jalan 3 baris shoplot, aku dah pancit. Kadang-kadang aku dok pikir, camne la yang jenis kaki shopping yang bole tahan dari pagi sampai ke malam, lagi-lagi bile taim bulan pose. Diorang ni memang tak penat ke? Dulu aku ade member spesis camni, keluar 10 pagi balik 10 malam dengan tujuan bersopping semata-mata. Aku follow sekali je, lepas tu angkat tangan. Tobat tak mo ikut lagi dah.

Kitorang lunch kat foodcourt Sogo....x sodappp, hampeh tul. Padahal kaki dah tak larat, tapi terpaksa gagahkan diri jugakla sebab aku kene beli gift untuk wedding sepupu aku.


MiMi "2" ADIA Balik rumah terus pengsan, dan bakal kesakitan kaki 4 hari 4 malam

Tiada ulasan: