Kawan2

Khamis, 5 Mac 2015

Lebam

Waktu : Petang hari yang kelam
Tempat : Taska Adia2
Laporan kes : Jemput Adia2 di taska selepas habis sekolah. Bila tengok je muka dia, aku terkejut gile. Mak aiii.....bengkak pipinya! Kene smackdown WWF ke ni? Adia2 kate ade budak lelaki india tolak muka dia dekat meja. Aiii anak sape la kuang ajo n over sangat bila bergurau kat skola. Dah tu, habis baju skola dia kene conteng ngan marker pen, banyak n obvious pulak tu. Cikgu pulak just suruh adia2 g basuh muka je....lorrr


























MiMi 2 'ADIA'

2 ulasan:

theolrascal berkata...

Shiema,

Kelihatan nya agak serious. Paling kurang pun pihak Taska perlu memberi jamainan jika ada berlaku perkara buli telah berlaku, ia tidak akan berulang lagi , permohonan maaf dan sebagai nya.

Shiema berkata...

En OR,

Kejadian sebenar berlaku di sekolah rendah. Waktu kerja yang terlalu panjang menyebabkan tidak sempat ke sekolah dan bertanya pada guru kelas.