Kawan2

Ahad, 24 Februari 2013

Mai Utara 2: Regalodge Hotel Ipoh

Malam aku check in dekat Regalodge hotel, Ipoh. Aku just amik Standard room je since besok pagi-pagi dah nak check out. Bilik dia agak sempit dan katil single pun agak kecik je aku tengok. Tak macam standard kat hotel-hotel yang pernah aku pergi. Maaf la tak de gambo bilik sebab aku dah kepenatan
+ mengantuk yang amat....huhuhu.

Breakfast kat sini takde buffet. Just pilih je setiap sorang sati main menu, satu air & satu roti toast. Nama main menu pun pelik semacam je, terpaksa tanya kat waitress tu satu demi satu. Aku amik omelete wrapper n En Suami pilih sandwich jer. 2 orang Adia dapat free pancake. Roti toast aku amik yang biasa n butterscotch.

Deco meja yang sangat2 sweet.


Omelete dengan wrapper

Sandwich


MiMi "2" ADIA

Tiada ulasan: