Kawan2

Ahad, 23 Januari 2011

Adia 2

Adia 2 pulak adalah Adia Adriana. Kali ni nama yg dipilih pendek cket kerana en suami x mo lagi sejarah berulang (tulis name panjang2 banyak kali bile da masuk skola….hahaha).

Adia 2 ni lain plak ceritenye mase aku ngandungkan die. Bab makan x de hal, sumenye main sental aje……Yg specialnye, kalau Adia 1 mase aku ngandungkan die en suami ngidam dan hari2 belasah chicken chop, Adia 2 pulak en suami ngidam n hari2 makan kurma…..wajib makan ye tuan2 puan2, jadi macam addict pun ade gak ropenyer….huhuhu. Kalo Adia 1 x menyempat2 nak kluar nengok donia ni, adiknye lain pulak. X mo plak die kluar sampai kene pakse plak. Oleh kerana terlebih hari, aku kene induce. Penat tol tunggu, dari tghari sampai ke malam baru la Adia 2 kluar. Oleh kerana terlalu penat tunggu n macam abis tenaga, sebelum sessi teran meneran, en suami siap suruh aku minum 100plus supaya nanti aku x pancit….huhuhu. adoila

Adia 2 ni x cerewet bab makan, sumenye belasah jer. 6 bulan da makan nasik ketul tu ye….x mainla bubur2 nih. Yg penting, walaupun selera beso, orangnye tetap maintain kecik jer. Ingatkan dlm idop aku ni ade sorang popcorn je, rope2nye Adia 2 pun dah menunjukkan tanda2 jadik camtu…haduyaiii.

Tahun ni Adia 2 dah 3 tahun….rase cam baru je semalam kluar dari perut nih…

Kecik2 lagi dah tau senyum (time dlm pantang lagi nih)


Kene pokong....hahaha....macam miminye dolu2 gak



Salah satu hobi Adia 2 adalah suke pakai tudung....kalo x tudung skola Adia 1, tudung mimi plak jadik mangse




Kali ni Adia 2 potostat rope en suami….en suami kate, sib baik putih ikut mimi. Tu pun x bagi diorang berjemur tgh panas sgt, takot jadik gelap macam en suami…hahahah



MiMi "2" ADIA yang tgh pening layan karenah Adia 2