Kawan2

Jumaat, 21 Januari 2011

Pengenalan

Finally......terbit gak blog aku sendiri nih.
Sebenarnye dah lame dah asyik usya  bace pastu komen org lain nyer blog. Nak wat sendiri tapi macam x de cerite menarik plak. Mase tu hidup aku macam rutin, jadi x kanlah asik nak cerite bende yg same je kan?  asik2 cerite bangun pepagi bute, ngadap traffic jem, pastu jadik cam robot depan komputer. Cukup time balik n gorgon berperang plak kat atas jalanraya....Kan ke bosan tu?
Tapi sejak dah x kerja ni, macam2 bende plak yang berlaku. Kenape aku x kerja, nanti aku cerite. Since dah x kerja n ade mase, aku pun create la blog aku sendiri nih.......
So kepada pembace2 aku nanti, just enjoy je la ye, macam aku enjoy gak bile bace blog org lain tu...hiihihi


MiMi "2" ADIA yang baru terkial2 blaja mengarang balik

Tiada ulasan: