Kawan2

Isnin, 22 Ogos 2011

Nyaris Eksiden....huhuhu

Jemahat lepas berlakulah satu kejadian yang boleh merentap jantung daku. Mase tuh, aku baru je balik kije. Jalan yang biase aku lalu adalah Jalan Bukit Kemuning. Jalan tu agak sibuk la jugak ngan lori2 besau + bas2 besau.

Sedang aku pandu ngan konfidennye kat jalan tuh, tetibe aku nyaris kene hantam ngan lori kontena beras dari tepi. Mak aih, mate aku jelas nampak kepala lori dok kat sebelah aku. Dengan coolnye (x de maknenye cool, gelabah + mengucap panjang) aku terus belokke kiri cket n teruskan perjalanan. Nasib baik x de orang tengah jalan kaki kat ctu, kalo tak naye je kene langgo. Yang drebar lori tu pun nasib baik brek mengejut. Kalo due2 panik, mau aku dah terlantar kat spital...huhuhuhu. Nauzubillah...mintak dijauhkanlah

Puncenye, lori tu x nampak aku, aku pun x nampak lori tuh sebab pandangan kitorang terhalang dek sekor bas besau.


MiMi "2" ADIA yang harus lebey berhati2 bile lalu kat jalan tu

Tiada ulasan: