Kawan2

Isnin, 19 September 2011

Jenjalan3: Dinner @ Bakau D'Muara 2

Dah puas mandi laut, sahih la lapar kan....Oleh karena dah lame sangat dok ngidam ikan bako, aku nekad nak ajak en suami makan ikan bako. Kali ni aku yang belanje hihihi.

On the way balik ke Teluk Intan, aku nampak satu kedai tu, macam ade jual ikan bako. Aku suruh en suami berenti, aku nak usha2 dulu....n YES....ade ikan bako....lebar senyuman aku hihihi. Harap2 sedap la. Aku amik siakap, sumenye beso2 belake...dalam range sekilo ke atas. Sekilo plak RM40. OK rasenye rege camtu.  Memandangkan lame sangat ngidam ikan bako, aku dah x order lauk lain. Hanye tambah nasik ngan sup daging je...huhuhu


Care diorang bako ikan ni memang dalam list peberet aku....yakni aku suke ikan bako bersambal. Rasenye memang marveles....hihihi. Puas hati. Kirenye kedai ni akan jadik tempat wajib singgah kalo aku lalu area2 cni.


MiMi "2" ADIA yang tetibe jadik ular sawe jadian

Tiada ulasan: