Kawan2

Rabu, 28 Disember 2011

Takotttt!!!

Malam tadi, aku baru je nak masuk tido n dah tutup lampu bagai.....tetibe je baru teringat yang aku tak makan ubat batuk lagi. Kalo tak makan, nanti malam tak bole tido plak.....asyik batuk kong kong je nanti.  Aku pun bangun g dapur.

Adia2: Mimi nak pegi mane? Ari nak ikut.
Mimi: La... tak payahla. Duduk je dalam bilik, tido.
Adia2: Taknak....nanti Mimi takut sorang2 kat bawah. Ari temankan.

Ceh!!!! Die yang takut, kate kite pulak. Hampeh nye anak. Dah settle sume, kitorang masuk bilik nak tido. Tengah aku mamai2 tido2 ayam, tetibe je.....

Adia2: Mimi, janganla tido dulu....Ari takot
Mimi: Erkkk!!!apsal lak. Takot ape?
Adia2: Takot la...Mimi jangan tido (Sambil tangan die dok bukak mate aku beso2)

Hey, anak sorang nih....
Sejak 2 menjak nih, Adia2 tetibe je jadik penakot. Dulu tak camni pon. Langsung tak boleh tinggal sorang2 either kat ground floor atau kat upstair. Kalo tak menjerit, mesti die nangis. Nanti die kate "Apsal sume orang tinggalkan Ari" huhuhu...


MiMi "2" ADIA yang suspek taska die dok tayang muvi crite hantu......

Tiada ulasan: