Kawan2

Khamis, 5 Julai 2012

Hari ini Dalam Sejarah

Tanggal 28Jun.......................hehehe.

Pagi-pagi buta lagi En Suami wish tak sudah-sudah....hihihi. Sampai opis tetibe kije belambak-lambak, terus tak ingat pasal hari ni. Dalam dok kalut-kalut tu tetiba bos wish, blur kejap muke aku. Tengahari Cik Salmah gebu belanja makan.

Masa nak g dinner, En Suami tanya aku nak makan mane? Aku suggest 4 tempat......Steamboat (pasal En Suami tak pernah makan steamboat), western, ikan bakar pulau ketam n restoran Arab (yang ni aku teringin dari dulu lagi). Since kitorang dah biase ngan western n ikan bakar, steamboat plak En Suami tak berapa minat, En Suami decide g makan restoran Arab la. So......pergilah kami ke Restoran Zam Zam, Seksyen 9



Bile tengok menu, wow....tak tau mane nak pilih pasal banyak sangat, tapi mostly grill. Pastu tak tau nak pilih nasik khabsa ke nasik mandhi. Tanye kat pelayan tu, diorang kate same je, cume bezanya khabsa tu steam, mandhi tu roast. Jadik kitorang amik nasik mandhi, nasik beriyani n mix grill.



Nasi Khabsa: Sedap giller + Lembut

Nasik beriyani: Biase jer, orang Melesia wat lagi best. En Suami kate ayam tu macam ayam tandoori kat kedai mamak


Mix grilled: Sedap n of kos la aku hanya makan beef n lamb. Cume menggagau aku carik cili. Bende kaler merah tu tomato puree ye!


MiMi "2" ADIA kenyang giler

Tiada ulasan: