Kawan2

Khamis, 9 Ogos 2012

Carik Homestay / Hotel Bajet kat Jolobu

Tak lame lagi dah nak raye.....tengah pening kepala dok pikiaqkan mane nak tido mase balik jelebu nanti. Bilik nak menumpang pun dah takde, almaklumlah sumenye dah kawin beranak pinak. Bukannye zaman bujang trang tang tang macam dedolu, bersepah je tido memane, janji dalam umah.

Puas gak aku google kat tenet nak carik homestay / hotel bajet kat sane. Tak mo mahal-mahal pasal gune untuk tido malam ngan mandi je. Yang aku jumpe cume Hotel Sri Klawang ngan homestay Klawang. Pastu area Batu Kikir ngan Juasseh.....tu dah kire jauh dah tu. Adeh....macam takde pilihan lain je.

Sudahnye aku postkan iklan pasal bende ni kat fanpage peberet aku. Yang tak tahannye, ade jugak la yang wat lawak sampai nak terguling aku di buatnye....hahahaha.






MiMi "2" ADIA Ingat nak book Pertang Inn, tapi bile google kat tenet langsung tak de info...adeh!

Tiada ulasan: