Kawan2

Isnin, 5 November 2012

Janji.....

Sejak 2-3 hari ni, aku perasan yang 2 orang Adia tu macam gaduh-gaduh manje sebelum tido. Rope-ropenye pecah tembelang malam tadi. Adia1 sampai nangis mengadu kat aku.
Adia1 : Mimi, adik dah janji nak tido sama dari hari tu lagi, tapi adik lari
Adia2 : Ala....besokla
Adia1 : Hari-hari cakap besok je.....
Aku : Ari, kalau dah janji kene buat....oooo kalo abah mimi janji apa-apa dengan ari, laju je Ari tuntut ye. Jadi besok pagi janji abah nak beli jajan tu, tak jadik la.....besok-besok nanti baru beli.
Adia2 : Yela-yela

Ok....settle masalah. 2 orang Adia dah bole tido sekatil. Tak lame komdian................selamba bodo je Adia2 landing baik punye kat sebelah aku. Bila aku tanye, die kate kak long dah tido.....kire dah tunai janji la tu, ceh....hampeh punye anak.


MiMi "2" ADIA

2 ulasan:

zaidy berkata...

macam ni punya budak pun ada ke????

Shiema berkata...

:) banyak cekadak budak ni