Kawan2

Isnin, 7 Mac 2011

Doktor Yg .......

Pagi ni aku g in-house klinik kat tempat kije. Dari malam tadi tak berape sihat, batuk n selsema. Oleh kerana dah malam, takde la aku g beli ubat atau g klinik. So, tujuan ari ni adalah just nak amik ubat je, bagi maintain untuk whole day hari nih.

Hari tu hr kate klinik bukak kol 9-10 pagi. Kol 9.10 aku da tercongok kat ctu, tapi belum bukak lagi. Kol 9.30 baru doc sampai. Yang buat aku nak tergelak + melopong adalah doc itu jalan bertongkat 2 dengan kaki sebelah berbalut.....muahaha. camne nak rawat patient, kalu doc itu sendiri sakit. Tak de can la nak mintak mc pasal doc yang sakit tu pun bleh g kije...hahahaha.

Dah tu, cek aku yang sakit ni pun ala2 je, buat syarat. Macam main pondok2 plak. Letak termometer pun langsung tak kene kat kulit. Dahla tu, asyik dok kunyah chewing gum. Ape punye doc la....huhuhuh. Paling tak bole blah, ade ke patut doc bagi ubat selsema yang ngantuk tuh. Aku kan kije, tak  mintak mc pun, camnela nak wat kije kalu bagi ubat ngantuk. ceisss


MiMi "2" ADIA yang tengah tahan ngantuk kat depan PC

2 ulasan:

zaidy berkata...

Punya hebat tahan ngantuk sampai boleh menaip di blog. Huhuhu

Shiema berkata...

hahahah....tulis kat blog sesudah tidor sebentar di surau. selesema ni, janji dapat tido 10 minit, mesti ok.