Kawan2

Jumaat, 4 Mac 2011

Warehouse Sale (Makeup)

Dah lame x usha laman web warehouse sale. Tetibe tergerak hati nak tengok. Lagipun barang2 makeup kat umah dah abis....mane le tau rejeki aku. Sekali, memang betul2 ade warehouse sale dekat2 ngan cni.....yabedabeduuuuu. Memang kene pada jenama, tempat n mase.

Warehouse ni dibuat kat centro mall klang. dah dekat ngan opis dah. Waktu rehat je, terus aku g sane. Orang plak x ramai, n barang2 yang aku nak sumenye ade.

Oleh karena bibir aku nih high maintenance (sebenornye allergic...bukannye ngade2 tau), aku hanya boleh pakai lipstick jenama L'Oriel aje. Lipstick kat rumah pun da nyawa2 ikan, jadi aku sambor la satu

Yang macam ni regenyer 17 hengget
 Bedak compact kat rumah tu pun da nazak, so aku sambar maybelline. Nak L'oriel punye, banyak da abis n tak banyak pilihan
Yang ni plak 20 hengget


MiMi "2" ADIA yang menahan nafsu bile g warehouse sale....

Tiada ulasan: