Kawan2

Khamis, 29 Mac 2012

Misteri Nusantara.....@Delloyd

Topik entry hari ni tak de kene mengena dengan kisah seram atau yang seangkatan dengannye :). Ni kisah gosip je...hihihi. Sebenarnya aku malas nak amik port hal orang, tapi kiri kanan depan belakang aku sume dok cbuk cite pasal satu minah ni, lagi-lagi aku selalu terserempak ngan die & melihat kemisteriannye di depan mate aku.

Ade satu mamat ni, die baru je kije kat Delloyd dalam 2 ke 3 bulan. Memula tu tak de ape pun yang aneh pasal mamat nih, tapi 2 minggu lepas masuk la satu minah ni kerja kat Delloyd, satu department ngan mamat tu. Aku tak tau la ape hubungan diorang sebab gayanye dah macam belangkas....tang tu normal lagi bagi aku, tapi tang terlebey belangkas oleh minah tu yang aku & kawan-kawan @Delloyd rase misteri sikit. Ade kawan aku kate minah tu handbag mamat tu, ade yang kate, minah tu ekor / bayang-bayang mamat tuh...hahaha...macam-macam la korang gelarkan die. Susah aku nak terangkan sebelangkas mane diorang nih, tapi setiap aktiviti yang mereka buat tu ibarat minah ni ekor kepada mamat ni....seyes asyik membontot aje bila minah ni asyik follow je kat belakang mamat tu, even untuk wat bende-bende yang remeh. Akibatnye, sume kawan lelaki mamat ni dah takmo kawan ngan die. Kalo kat department diorang tu, kalo sorang takde, sahih dua-dua pun takde. Tempat duduk diorang, sorang kat hujung bilik, sorang lagi kat tengah bilik. Bile bos takde je, minah ni terus berubah jadik ekor mamat ni balik.....hahaha. Ade sekali tu, mamat ni jumpe client kat depan opis aku, ade la dalam sejam dua. Kawan opis aku, Sal Gebu kata mesti minah tu tengah nangis sekarang pasal tak dapat jadik handbag mamat tu kannn.....wakaka


MiMi "2" ADIA

Tiada ulasan: