Kawan2

Rabu, 10 Oktober 2012

Cobaan Ayat2 Power Dari Kastemer

Tajuk kat atas memang tak bole blah.....tapi ape bole buat...ni salah satu kije multi tasking yang aku kene buat......jadi salesperson bile kastemer call tanye pasal OEM DVD in-dash.

Di suatu petang yang membosankan, tetibe je tepon opis depan aku ni berdering. Si kastemer kenalkan diri dia, Tony, asal orang filipina tapi dah dok kat Malaysia nih lebey 10 tahun. Mule-mule tu, ok jer die tanya pasal OEM kerete die Peugeot 308. Asik mintak discount pulak tuh. Lame-lame, mule la die menyimpang. Mintak no tepon aku la, nak beli cash tak de hal tapi aku kene jumpe die kat luar la..........even aku bagi tau lagi kat die aku dah kawin & have 2 dotter. Ingatkan lepas tu die stop, tapi lagi worst adalah.....haish. Cakap kasar-kasar karang, aku yang kene balik....kastemer always right kunun!!!! Kalo dah camni gayenye always right hape kebendenye kan? Dah la Mr. bos ade kat belakang....(boleh pulak die tersengih-sengih....pasang telinga la tuh!!!). Masa nak letak tepon pun sempat lagi si Tony tu kate, kalo aku free tepon la die, die lonely sebab wife die dok kat Filipina sane.....pale hotak kau la, nasib baik tahap kesabaran aku ade lagi, kalo tak sia-sia je kene maki. Nasib baik la ko tak jadik beli.......Lepas aku letak phone je, terus Mr bos gelak guling-guling, ceh!

Nak tau Mr Bos kate ape?
" actually kan, bila dalam phone suara U memang sweet " Warghhhh....apakah???? Lepas ni aku kene cakap kasar-kasar dengan kastemer.


MiMi "2" ADIA  En Suami dah nak jadi makhluk ijo, tapi still bole control lagi....hikhikhik

Tiada ulasan: