Kawan2

Selasa, 26 November 2013

Melaka......Aku Datang 1

Baru-baru ni aku ke Melaka....saje je jenjalan. Dah lame tak ke bandar Melaka, last sekali ke sane mase jaman sekolah rendah kot....hua hua hua. Aku bertolak hari Sabtu pagi, tapi lencong sane sini, sudahnya sampai bandar Melaka dah petang. Oleh sebab nak pegi ni tak de planning hape n main redah je, jadi aku tak book hotel awal-awal. Nak dijadikan ceritera, nak carik bilik kosong pun amik mase berejam. Off kos la bilik hotel fullhouse je manjang especially kat area Plaza Mahkota.

Lepas check-in, terus kitorang keluar jalan kaki ke Menara Taming Sari. Lepas beli tiket, terus beratur panjang, ada la dalam 3 kali trip barulah kitorang dapat masuk dalam.







Dah naik tinggi-tinggi, kitorang naik kapal pulak....hehehe Muzium kapal daaa.






Ingatkan nak naik bot river cruise.....sekali ramainye umat manusia beratur. Dah la kepala aku berpusing-pusing dari tadi, nak pulak kene tunggu lelame.....angkat tangan je la. Terus aku ajak 2 orang Adia balik bilik dulu. Besok jela sambung jenjalan.


MiMi "2" ADIA

Tiada ulasan: