Kawan2

Isnin, 4 Februari 2013

Accident

Ok, jangan panik, just ade mamat myvi purple yang dok cium belakang aku nye kancil yang di pam.

Waktu kejadian: tengahari, aku tengah tunggu lampu hijau nak masuk simpang.
Lokasi kejadian: traffic light simpang merbau sempak.
Mangsa kejadian: haruslah aku.
Conversation selepas kejadian dengan mamat myvi tuh: cik reverse ke sampai bole langgar kerete sy?

Arghh!!! apa punye alasan da.....Manusia macam ni pun ade ke? Baik punye tuduh nak selamatkan diri sendiri. Ape kejadahnye aku nak letak gear reverse mase traffic light merah? Tapi tak pe, bumper n plate nombor myvi dia yang pecah sebab kene kat tayar spare kancil pam aku tuh. Tayar tu kan besar + tebal + keras. Lepas tu settle cam tu je, yela mamat tu pun gelabah semacam je. Hmmm???? :*)


MiMi "2" ADIA
Published with Blogger-droid v2.0.10

Tiada ulasan: