Kawan2

Isnin, 4 Februari 2013

Delloyd Annual Dinner 2012

Lokasi kejadian kali ni dekat Plaza Centro, Klang.....ala, sebelah dewan hokkien (tempat kejadian tahun lepas) tu je. Tahun ni aku bertolak awal sebab takut jem macam tahun lepas. Tema tahun ni Ruby Night, so meriah sungguh Plaza Centro penuh dengan manusia-manusia berbaju merah + hitam. Kalau tahun lepas gift adalah payung, kali ni cawan termos pulak. Cerita banyak tak guna, layan gambar je la.


Invitation card. Aku terlibat sikit-sikit dalam designing kad nih especially bab kaler n gambar kristal hati tuh

Pentas

Dalam dewan Centro

Posing dulu kat dinner board

2 orang membe yang selalu berkepit ngan aku kat Delloyd
Barisan AJK dinner. Yang kanan sekali + baju purple (apsal ajk lari tema nih) = Faizal = partner baru aku

Yang tengah-tengah tu pulak admin kat IT = Zan

Ni bos kecik aka bos IT Dept = Mr. Lee
Ha....yang guy dalam gambar nilah bos besar aku...Mr. Chua(Deputy CEO). Ape-ape hal, aku direct terus je ngan die.

Menu dinner

Popia, Dim Sum, Sotong kangkung, labu

Ha! nilah sup sirip ikan + isi ketam

Ikan sweet sour
Udang 2 rasa: Salad udang + Udang butter oat

Sayur campur

Nasi gorang cina: Tak laku suda...sebab dah kekenyangan

Sea bird nest + bebola goreng isi kaya.
Yang chinese girl tengah sepit makanan = Siew Teng = account
Baju hitam = Dato' Leon (bos aku jugak tapi aku tak selalu report ape2 dengan dia)
Baju merah = Chong (senior exec IT Dept)

Penerima 5years service award: Dapat jam tangan

Penerima 10years service award: Dapat loket emas
Penerima 15years service award: Dapat jam tangan

Persembahan ni yang paling hampeh.....seksi nak mampus. Ceh!

Penerima 20years service award: Dapat loket emas


MiMi "2" ADIA
Published with Blogger-droid v2.0.10

Tiada ulasan: