Kawan2

Khamis, 8 Januari 2015

Merewang @ Seksyen 7

OK, seyes aku tak tau selama ni dekat lorong-lorong belakang kedai @ Seksyen 7 ada banyak lukisan mural yang marbeles (lepas google barulah ku tahu namanya Laman Seni 7). Selama ni kalau aku ke sana, just ke area - area depan / A&W je. Alkisahnya, aku nak buat rawatan gurah (resdung) untuk Adia1. Masa tu, punyelah menyumpah dengan jem giler semata-mata nak carik parking.....jadi, dari tempat aku parking kereta nak ke pusat rawatan tu, haruslah melalui lorong-lorong belakang kedai tu sebagai jalan shortcut. Pelik pulak aku, apasal ramai orang dok bergambar berposing bagai, rope-ropenye..................huh, layan gambar je la dengan artis-artis dari aku nye team produksi.


Kengkunun takut la dengan tangan gergasi tuh

Tak hujan / panas pun sibuk nak berpayung

Huh...tak senonohnye.....sembelit ke aper


Nasib baik tak terbang







Cameraman...

Super Mario....kengkonon nak hentak kepala kat bata merah, tapi takde syiling


MiMi "2" ADIA

Tiada ulasan: