Kawan2

Selasa, 15 Mei 2012

Day 12: Takde Kancil Pam

Walaupun hari ni En Suami ngantor aku ke hentian bas, bas yang aku biase naik jam 7:20 tu, dah jalan dulu....haish, kirenye bile aku jalan kaki lagi cepat. Sudahnye aku pakse gak En Suami g kejor bas tu ke hentian lagi satu. Nasib baik sempat potong....hehehehe. Kalo tak, nak nunggu bas kol 7:40, lambat lagi la aku nak masuk ke opis gamaknye.

Aku dapat perkhabaran dari tokey bengkel kerete pasal Kancil Pam.....die kate dah siap, hooray.....tapi kejap je aku suke, lepas tu terus sakit hati perut kepala etc. Die kate sume sekali untuk gearbox 2.8k.!!!. Ingatkan, diorang tukar gearbox recond...tapi diorang just overhaul jer...huhuhuhu. Hujan duit cepatlah turun. Ntah macam mane, tetibe hari ni aku terjumpe satu blog ni, yang buat aku pengsan jap. Owner blog a.k.a mekanik ni memang da biase repair / tukar gearbox n convert ngine kereta. Kos tukar gearbox adalah 3k termasuk upah. Dahla bengkelnye dekat kg kubu gajah......wargh (GORGON jap)


MiMi "2" ADIA dari dulu lagi bercita2 nak convert ngine kalau hujan duit turun

Tiada ulasan: