Kawan2

Khamis, 10 Mei 2012

Day 7: Takde Kancil Pam

Pagi ni either bas yang biase aku naik gerak cepat sangat atau bas tu memang cuti ari nih (maksud aku drebar bas tu).....Jadi naik bas lagi satu, terpaksela tunggu sampai 20 minit baru bas tu gerak...kalo camni, sahih aku lambat sampai opis ari ni. Bile aku turun kat roundbaout 5 tu, ade sorang mamat Indon yang turun sekali ngan aku dok sape aku 2-3 kali. Die sebok je tanye aku kije kat ne.....Aku tak jawab pon...dahla aku tengah gelabah gile sebab dah lewat...ceh.

Hari ni jugak aku terpakse tolak 3 customer yang nak order cupcake, sebab diorang nak minggu ni. Yela camne nak buat kalo transport takde....nak beli barang lagi, nak mengantor lagi kan. Yang aku ralat sangat tu, aku terpaksa tolak order 300pcs cupcake untuk doorgift. Nilah dikatakan takde rezeki...huhuhu


MiMi "2" ADIA

Tiada ulasan: