Kawan2

Jumaat, 25 Mei 2012

Swiss-Inn Sg Petani

Swiss-Inn Sg Petani ni adalah antara hotel peberet aku. Sebabnye, selain daripada standard service dan breakfast menu yang best, kat sini ade swimming pool yang mesra kanak-kanak. Even, sesiape orang luar pun boleh guna swimming pool ni selain dari guest room. Tapi, off kos la diorang kene bayar, tapi rasenye tak de la mahal sangat. Sebab tu, kalau hujung minggu, ramai gile orang bermandi manda kat situ.










Tapi kan......aku rase macam aku ni kene badi cerber (cirit birit) la kat sini. Dulu, mase first time aku datang Sg Petani, sebelum check in, En Suami singgah makan dulu kat satu kedai mamak ni (Restoran Makbul-aku reject kedai ni sampai bile-bile). Al maklumlah, En Suami aku ni kan tak bole hidup tanpa teh tarik Mr Mamak. Kat sane aku order mee goreng. Tak lame aku lepakking kat bilik, perut aku memulas-mulas n terjadikla adegan cerber 3 hari 3 malam. 3 hari aku dok kat situ, memang tak boleh nak feel sangat kebestan hotel tu pasal cerber punye pasal....huhuhu. Kali ni pun same jugak. Tak tau la nape perut aku meragam. Nasib baik tak lama, just tengah malam jer.....tapi tido pun tak berapa lena.


MiMi "2" ADIA

Tiada ulasan: