Kawan2

Selasa, 8 Mei 2012

Day 5: Takde Kancil Pam

Memang dugaan sungguh hari ni....pagi-pagi lagi hujan turun dengan lebatnye. Adia2 pulak merengek tak sudah-sudah. Ade je yang tak kene......terus aku gorgon, baru die senyap. Mane nak bawak beg skola Adia1 lagi, beg baju diorang lagi, pegang payung lagi, pegang Adia2 lagi....seyes terkial-kial aku kat tengah-tengah hujan tu. Lepas ngantor diorang, aku plak berkejar ke hentian bas sampai terpeleot kaki ngelak lopak-lopak air...huhuhu. Walaupun ekon bas tu sejuk, tapi aku tetap rase panas yang amat....nampak sangat dah lame aku tak exersais.

Nasib baik petang adik aku Mr Buher amik kat opis....tu pun die sesat jugak nak sampai ke Delloyd ni.....tak pela, janji die buleh amik aku. Teruja sungguh Adia2 bila Pak Tehnye datang jemput die naik motor. Siap bagitau kat sume kawan-kawan die "kite ade Pak Teh....kite naik moto" helleh...macam ko sorang je ade Pak Teh.... 


MiMi "2" ADIA

2 ulasan:

zaidy berkata...

Dia sorang je la yg ada pak teh yg pakai.moto

Shiema berkata...

hahaha semalam die request
"lepas ni suruh paklang amik naik kete tau"