Kawan2

Selasa, 17 Januari 2012

Delloyd Annual Dinner

Baru-baru ni, parents kepada company aku, Delloyd Ventures organize annual dinner kat Bangunan Persatuan Hokkien, Klang. Temanya adalah 'Kenangan Lalu'....aiseh, terlalu umum sangatla temanya. Kalo nak tau, selama beberapa tahun kebelakangan ni, temanya mesti yang terkebelakang yakni pop yeh yeh la, 70's la...atau yang ala-ala dengannye......almaklumla, orang yang organize tetiap tahun adalah orang yang sama dan oldies-oldies punye orang, maksud aku 45 above......tolongla fresh cket idea tuh, buatla tema yang ade unsur kaler ker, atau korporat ker, fantasy ker, glam ker.

So, untuk tema kali nih untuk mengelakkan pembaziran yang amat, aku pilih rock style.....ala, kenangan aku ni, bukannye banyak mana pilihan pun, takat rock, 80's, rap atau paling teruk pun takat pakai baju skola je....kate kenangan lalu. Lagipun aku pilih rock sebab jiwa aku dari dulu lebey kepada rock (mase kat ITM dulu orang panggil aku minah rock), plus berlambak seluar jeans kat rumah tu, jadik tak payah beli ape-ape pakaian pun untuk dinner kali nih. Dari seluar jeans, blouse, jacket sampai tudung, semuanye stok dalam lemari....aku cume beli kasut baru jer, tupun 30 hengget jer....

Di hari kejadian, kampeni bagi balik awal...ala, awal satu jam jer pun, macam tak sempat jer nak bermakeup bagai. Patutnye kol 7 dah kene daftar, kol 8 majlis start....tapi aku, dekat kol 8 baru sampai. Yela, nak ngadap jem lagi, carik parking lagi...hish.
Make up effect...tak de rope aku lansung, lain gilerrr...huh

Sal (admin) & felix (sales yang kelakar sangat)

Loh  (@busuk...partner aku dalam hardware) & Mr bos (cool, gentlement, smart + best gilerr)



Makanan kat cni berkonsepkan hidang, bukan buffet. Kejap hidang, kejap angkat. Kalo tak abis atau tak sempat makan pun kene angkat gak pasal tak mo table penuh n setiap hidangan kene follow timing schedule. Makanan yang paling best adalah tomyam seafood (udang + sotong merah + ketam + ikan merah + kepah). Tapi tak sempat amik gambar pasal orang-orang yang duduk satu meja dah kebulur...hihihihi. Gambar-gambar yang kat bawah ni je yang sempat snap.

Siakap 3 rasa

Sayur campur chinese style

Udang masak hitam

Pencuci mulut....manis gilerrr

Dalam tengah syiok-syiok makan, tetibe nombor aku naik untuk cabutan bertuah....hihihi. rejeki tuh. Tapi kuciwa pasal tak dapat iphone / samsung galaxy tab / tv lcd...........waaaaa

Nilah hadiah aku...huhuhu. Tak tau nak wat apelah ngan kipas nih, tak de keperluan takat nih.

MiMi "2" ADIA

Tiada ulasan: